Splošni pogoji nakupa v spletni trgovini
SPLOŠNI POGOJI NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI https://atraktiv.si
Vsebina spletne strani https://atraktiv.si je last podjetja Atraktiv d.o.o (v nadaljevanju Ponudnik). Z uporabo spletne strani https://atraktiv.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja, ki opredeljujejo delovanje spletne strani https://atraktiv.si, pravice uporabnika, obveznosti ponudnika ter medsebojni poslovni odnos.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
Atraktiv d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani https://atraktiv.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletni strani in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.
POSTOPEK NAROČILA, MOREBITNIH POPRAVKOV IN NAKUPA
Postopek nakupa:
V spletni trgovini najdete želeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, v katerem najdete natančnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.
V tem koraku morate, v primeru variabilnih izdelkov, določiti tudi njegovo variacijo, ki se razlikuje glede na atribut (npr. Barva, velikost, dolžnina, ipd). če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišete, se avtomatično izbere en kos. S klikom “Na blagajno” greste v naslednji korak nakupa.
Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na “nadaljuj z nakupovanjem”) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku.
Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.
Če ugotovite, da ne želite izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstranite s klikom na ikono “X”.Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, vi pa želite dodati več izdelkov v košarico, kliknite na gumb Nadaljuj z nakupovanjem. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete. Zaključite z klikom “Kupite sedaj”.
Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas bo na to avtomatsko opozorilo.
MOŽNOST PLAČILA IZDELKOV
Kupec lahko izbira med dvema načinoma plačila:
- po predračunu (bančno nakazilo),
- s kreditno kartico (preko obdelovalca kartičnih plačil Stripe),
- z uporabo storitve Paypal-a
- z gotovino ali kartico ob prevzemu v trgovini.
POSTOPEK NAKUPA:
Kupec izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka. Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, mu predračun pošljemo na njegov e-poštni naslov.
CENE:
Vse cene naših izdelkov so prikazane razvidno, v vseh podanih cenah artiklov je DDV že vštet. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.
Cene v spletni trgovini, označene z izrazom “spletna cena”, veljajo izključno za prodajo prek spleta. V posameznih primerih se lahko razlikujejo od cen, ki veljajo v poslovalnici Atraktiv.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.
DOSTAVA
Atraktiv d.o.o. trenutno ne ponuja dostave. Možen je osebni prevzem blaga v poslovalnici Atraktiv na naslovu Šlandrova ulica 4, 1231 Ljubljana-Črnuče.
PREVZEM V POSLOVALNICI
Za vsa naročila ponujamo tudi možnost osebnega prevzema v naši poslovalnici na naslovu Šlandrova ulica 4, Ljubljana, 1231 Ljubljana-Črnuče.
VRAČILO BLAGA / ODSTOP OD POGODBE
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prejema blaga odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneva prevzema. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Atraktiv d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti na naslov: info@atraktiv.si
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru, najpozneje v 30 delovnih dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe, povrne kupnino, v primeru, da jo je že vplačal. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.
Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Nesprejem vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pošljite e-poštno sporočilo na naslov: info@atraktiv.si .
Napotki za vračilo izdelkov:
Ker si pri spletnem nakupovanju, izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne trgovine Atraktiv). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji.
V primeru poškodb glejte del o reklamacijah.
Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.
REKLAMACIJE:
Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.
Napaka je po ZVPot stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.
Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov info@atraktiv.si . Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti ali ga najde na naši spletni strani in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumentacije (npr. račun) ponudnik ne obravnava. Kupec mora v vsakem primeru (osebno ali po pošti vrniti blago, da ponudnik lahko začne postopek reklamacije, razen v primeru, ko ponudnik oceni, da vračilo ni potrebno. Prav tako ponudnik ne sprejema nobenih vračil reklamiranega blaga, ki imajo kakršnokoli odkupno vrednost ob prejemu, s strani kateregakoli ponudnika transportnih, poštnih ali logističnih storitev.
REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, odprtja, manjkajoče izdelke, itd. vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Če poškodbe opazite takoj po prevzemu, vrnite paket dostavni službi in zahtevajte Zapisnik o poškodovani pošiljki ter izpolnite obrazec. Reklamacijo bomo skušali rešiti v najkrajšem možnem roku. Če ste blago prejeli od kateregakoli drugega ponudnika logističnih storitev, poškodovano pošiljko zavrnite takoj ali nas obvestite na info@atraktiv.si .
DOBAVNI ROK
Rok dobave blaga iz zaloge je 3-5 delovnih dni.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne strani https://atraktiv.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Kupec bo o tovrstnih spremembah med obdelavo sporočila obveščen.
Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o izdelku. Kljub temu je foto in video prikaze izdelke še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti izdelka avtomatično.
OMEJENA PRAVICA UPORABE
Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani https://atraktiv.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja ponudnika je prepovedana.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže po elektronski pošti info@atraktiv.si . Ponudnik bo v roku 5 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Vsekakor pa bo ponudnik skušal delovati v smeri odpravljanja napak ter pomanjkljivosti in reševal spore sporazumno.
Za kakršnekoli informacije ali vprašanja lahko pišete na elektronski na info@atraktiv.si Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Atraktiv d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
RAZPRODAJA DOLOČENIH ARTIKLOV
Ko določimo razprodajo določenim artiklom, saj gredo ti iz našega prodajnega programa, razprodaja velja do odprodaje zaloge, ki se dnevno spreminja.
Popusti se pri razprodaji ne seštevajo.
VRAČILO IZDELKOV (ODSTOP OD POGODBE)
VRAČILA IN REKLAMACIJE
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, VRAČILO PLAČILA
Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov: info@atraktiv.si sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku/podjetju v 15 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v originalni embalaži, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko boto mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na pisno sporočeni TRR kupca.